Tabela Müzesi: Amerikan İmzalı Görsel Harikalar Diyarı

Tabela Müzesi: Amerikan İmzalı Müze’nin Görsel Harikalar Diyarı

Pek çok alanda ileride olan Amerikan kültürü, geçmişinin ve yaptığı işin değerini bilen kültür olduğunu her seferinde tekrar tekrar kanıtlıyor.  Diğer ülkelere göre erken sanayileşmenin getirdiği pazarlama ihtiyacıyla oluşan reklamcılık tabi ki ilk olarak tabela sektörünün erken gelişmesini sağlamıştır. Bununla beraber reklamcılıkta uzun bir maziye sahip olmaları şaşırtıcı değildir. Ohio’daki Cincinnati’deki bir müze olan Amerikan Tabela Müzesi’nin kurucusu ve Direktörü Tod Swormstedt ile yapılan bir röportajı sizinle paylaşmaktan mutluluk duyarız.  Tabela Müzesi, tabelalar, Özel üretim ürünler ve tabela ekipmanı koleksiyonunu koruyan, arşivleyen ve görüntüleyen bir yer. Her ay bin kişiden fazla insan kapılarını açan American Sign Museum, tabelalar hakkında düşündüğünüz kişileri etkileyecek türden bir yer.

Swormstedt’le Amerikan  diyebileceğimiz tarih hakkında konuştuk: Sonuçta, Amerikan tabelasını tam olarak kapsayan en büyük ve en genel halk müziği müzesidir.

Tabela Müzesi Fikrine Başlama

Bu belirtilerin Swormstedt’in genlerinde olduğunu söyleyebiliriz: Yaklaşık 30 yıl boyunca, Signs of the Times dergisinin editörü ve yayıncısı, yüz yıldan uzun bir süre aile şirketi olan tabela sektörü için bir ticaret dergisi oldu. Ve bir gün dergide çalışıyorken – bir şirketin eski güvenliğiyle ilgili içeriği temizliyordu – bir öğe gözlerini kaptığında. Siyah bir davanın içinde Raymond LeBlanc’ın altın yaprağı örnek kiti vardı.

LeBlanc, Hartford, Connecticut’tan ve o, 1961’de altın yaprağı tabela çalışması için bir ders kitabı olarak kabul edilen bir kitap yazmıştı. Altın Kitap Teknikleri, Gold Leaf Techniques, 1961’de. Bu örnek kitte, LeBlanc’ın Times Signs’larının korunması için nasıl istediklerini anlatan Swormsted’in dedesine yazdığı bir mektup vardı Altın yaprağı örnek kiti. “20 yıldır kasaya oturdu ve bu mektubu buldum ve” korumalıyız “dedi.

Dedesi de geçip geldiyse, hikayeyi korumak istediğini biliyordu ve o zaman Tabela Müzesinin fikri ilk akla geldi. “Bir müzenin nasıl başlatılacağı ve yaratılacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu, ama biraz atladım ve onun için geldim.”

Tabelalar ve Öyküler Toplama Bir Ömür Boyu Sürüyor

Sadece Swormstedt’in tarihin koleksiyoncusu değil, aynı zamanda fırsat gözü de var. Vizyonu, ışıklı tabelalar ve eserler arkasındaki derin hikayeleri kurtaran, koruyabilen ve paylaşabilecek bir yer yaratmaktı. “Fikirle aileme gittim ve kısa sürede” Bu konuda çalışmaya ne dersiniz? “Diyorlar,” diyor “Swormstedt. “Ben de yaptım.”

Sıradan bir sıfırdan başlayarak, 1999 Ocak’ında müzede çalışmaya başladı ve Bahar 2005’de müze kapılarını açtı. İlk yer müzenin daha sonra büyümüş olduğu 4500 fitkare ile sınırlıydı. Camp Washington, Cincinnati’de geniş, açık bir alan satın aldıktan sonra Swormstedt, binayı gerçekten interaktif vitrin vitrinleri vizyonuna uyması için yeniden şekillendirmeyi başardı. 2012’de büyük müze (40.000 metrekarelik bir binalarda) kalıcı evini açtı.

Amerikan Tabelasının İnovasyon ve Evrimini Kutlamak

Müzeyi tasarlarken Swormstedt, büyük resme başlamış ve daha sonra her ayrıntı katına baktığını söylüyor. “Bazıları 2-B görsel, ben de 3-B görselim … Müzede nasıl düzenleneceğini bilmiyordum, ama sadece kendine yer bulmaya devam ettiler.”

Kendi türünün en büyük halk müzesi müzesi olan koleksiyonun bir parçası olan 5.000’den fazla ürün var, bu da her zaman artan bir sayı. Sanat dışarıda olsa da (bir halı mağazasının dışında yaşayan 20 fit uzunluğunda cam elbisesi düşünün) müzeye adım atın, 1880’lerden 1970’lere dek uzanan bir koleksiyon bulacaksınız.

Parlak ışıklar ve eksantrik tabelalar, Big Bear Bakkal tabelası, 1963’ten McDonald’s Sign, New York Times Square’den bir Howard Johnson imzası, Tiki yazı tipi ile bir Kona Lanes totem tabelası, 6 metrelik bir genişlik, Jetson- Bir dünya şekillendirilmiş ışıklı tabelası ve ikonik bir Big Boy, birkaç isim.

Memory Lane’den Aşağı Yürüyün

Kültür geliştikçe, tabelalar, Sign Museum’un bilhassa cam ve şov kartlarında altın yaprak da dahil olmak üzere elle yazılmış tabelalarıyla kasıtlı olarak sergilediği görsel bir geçmişi geliştirir. Swormstedt, insanların her detayı hatırlamayabileceğini bildiğini söylüyor; ancak malzemelerin ve teknolojilerin nasıl değiştiğine dair bir his çıkarmalarını istiyor.

Köşeyi çevirin ve binalar üzerinde eserler bulunan ve cazibeli bir cadde olan Main Street’i ve tamamen yeniden yaratılmış vitrinlerini görün. Tabela tasarımını ve detaylarını içeride ve yakınlarda yansıtan parçaları görmek eğitim deneyimini ve tasarım trendleri için saygıyı artırmak gibi görünüyor. Cadde, reklam geçmişi ile tabela ve maddi evrim geçmişi birleştiriyor.

Swormstedt, üç blok uzunluğundaki Main Caddesi tabelalarının mağazanın önünü belirleyeceği şekilde tasarlandığını açıklıyor: “1920 yılındaki bir tabelamız varsa, imzalamak için 1920’li yıllar için bir bina tasarladık ve inşa ediyoruz” diye açıklıyor. Tabela Müzesi’nin bu kısmı insanlara tabelalar ve eserler nasıl yaşadığını canlı bir şekilde kavratıyor.

 

Yukarıda yazı buradan alınmış. Çeviri hataları şimdiden özür dileriz…

Tabela Malzemesi Kullanımı Hakkında Doğru Seçim

Tabela Malzemesi seçimi konusu açık havada ve iç mekanda bir çok çeşit olduğu kafa karışıklığı yaratabiliyor. Sık kullanılan tabela malzemelerinden kabaca bir liste oluşturduk.

Hafif Tabela Malzemesi Seçenekleri

Standart Çıkma Vinil

Çoğu geçici dış mekan veya kalıcı çözüm iç mekan tabelası için etkili bir çözüm olarak, standart çekme vinil çeşitli renklerde mevcuttur ve genellikle üç ila beş yıllık dış mekan ömrü için derecelendirilmiştir.

Birinci Sınıf Dökme VinilTabela Malzemesi

Diğer vinil türlerinden daha dayanıklı, premium dökme vinil düzensiz yüzeylere uygundur ve aşırı koşulları kalenderlenmiş vinilden daha iyi tolere edecektir. Dökme vinil geniş bir ürün yelpazesine sahiptir. Tipik olarak 5-7 yıl açık ömürlü olup, kalıcı dış mekan tabelaları ve tüm araç grafikleri için tercih edilirler.

Özel Vinil – Yüksek Gramajlı Viniller

Özel vinil, ayırt edici bir görüntünün elde edilmesini sağlar. Dayanıklılık büyük ölçüde değişir.

Kumaş

Dijital olarak basılan kumaşlar tabela endüstrisi için nispeten yeni ve dijital teknoloji kullanımı ile birlikte bir sıçrama yapıyorlar. Bannerlar, tenteler, bayraklar ve tuvaller de dahil olmak üzere güzel sanatlar için kumaşlar mevcuttur. Baskılı kumaşların kullanımı neredeyse sınırsızdır.

Tabela MalzemesiMesh Vinil – Rüzgar örtüsü – Delikli Vinil

Rüzgar örgüsü kumaşta pencere perdesine çok küçük deliklerle imal edilir. Bu delikler, havanın malzemeden geçmesine izin verir ve geleneksel afişlerle sıklıkla bağlantılı olan rüzgar hasarını ortadan kaldırır. Rüzgar kafesleri için başlıca kullanım alanları sokak pankartları, bina sargısı ve büyük dış uygulamalar. Malzeme görüldüğü için, rüzgar örgülü afişler vitrin uygulamalarında ve oda bölücüleri veya ekranları olarak iyi çalışır.

Oluklu plastik – Kanallı Polikarbon

Oluklu plastiklerin birincil kullanımı, yetenekli, ancak ekonomik bir tabela malzemesi olup, geçici tabelalar için çözümdür. İç mekan tabela için kullanılabilir; Bununla birlikte, PVC veya akrilik gibi diğer plastikler daha dayanıklıdır ve daha iyi bir görüntü oluştururlar.

Polistiren

Polistiren, oluklu mukavvadan daha dayanıklı olması gerektiğinde ekonomik bir seçenektir, ancak sunum değeri bir endişe değildir. Bu malzeme katı, beyaz bir plastiğidir ve kolaylıkla buruşmaz veya katlanmaz. Açık havada neredeyse sınırsız sürecek ve açık havada yalnızca birkaç ay sonra sarılacaktır. Daha kalın stok bir şövale üzerinde duracak kadar katıdır ve seminer şov kartları için popüler bir materyal haline gelir. Tiner stoku, sıklıkla taşınması gereken tabelalar için uygundur, çünkü rulo edilip bir nakliye tüpüne veya sergi vitrinine yerleştirilebilecek kadar esnektir.

Köpük PVCTabela Malzemesi

Köpük PVC, lüks bir sunum gerektiren sürekli kapalı mekanlarda kullanım için idealdir. Dış mekan tabelaları için tavsiye edilmez.

Köpük Tahta

Öncelikle kısa süreli uygulamalar için kullanılırken, köpük pano hafif ve sağlamdır, gösteri kartları için mükemmel bir seçimdir. Biraz gevrek ve dikkatle ele alınmazsa kolayca zarar verir. Köpük tahtası çok iyi laminat oluşturan son derece pürüzsüz bir yüzey sunar ve dijital olarak basılan dijital, renkli grafikleri monte etmek için kabul edilebilir bir seçimdir.

Dış Mekan Ağır Tabela Malzemesi Seçenekleri

Akrilik

Akrilik hemen hemen her türlü tabela uygulaması için uygun dayanıklı bir malzemedir. Pleksi, Pleksiglass, Plexiglass şeklinde ismi türetildi. İçeride, imaja duyarlı müşteriler tarafından talep edilen lüks görünüm sağlanır. Açık havada, kalıcı uygulamalar için gerekli dayanıklılığı ve toleransı sunar.Kabartılarak yapılan harflerde çok büyük esneklik sağlar.

Polikarbonat

Lexan® gibi polikarbonatlar, geleneksel akrilik plastiklerden daha fazla dayanıklılık ve daha fazla esneklik sağlayan şeffaf, parçalanmayan plastiklerdir. Bunlar, vandalizmaya maruz kalan bölgelerdeki dış cephe tabelaları için yaygın olarak kullanılırlar. Tabela MalzemesiPolikarbonatlar ışık kutusu grafikleri için de kullanılır.

MDO Ahşap

Deniz sınıfı kontrplak (YTB) elemanlara dayanacak. Açık havada birkaç yıl sürer ve bağımsız bir tabela olarak hizmet verecek kadar güçlüdür. İnşaat alanı tabelaları, ticari leasing ve sandviç tahtası tabelaları gibi uygulamalar için idealdir.

Alüminyum – Paslanmaz

Alüminyum, kalıcı dış mekan tabelası için mükemmel bir materyaldir. Alüminyum paslanmaz ve sert emaye diğer boyalı malzemeler gibi pul pul veya kabuk soyulmaz. Dayanıklı, çok uzun ömürlü kabartma ya da kesim harfler elde edilebilir.

Alüminyum Kompozit Malzemeler (ACM)

ACM, alüminyumun dayanıklılığını ve profesyonel sunumunu ahşabın mukavemet ve sağlamlığı ile birleştirir. Alüminyum kompozit paneller benzer kalınlığa sahip katı alüminyum levhalara kıyasla daha güçlüdür, ancak pahalı değildir. Ahşap ile sunulandan daha profesyonel bir sunum gerektiren serbest duran tabelalar için idealdirler.

Detaylı bilgi almak için bize ulaşın…