Ofis Tabelası – Banko Arkası – Giriş Tabelası – Kabartma Harf ve Logo – Halaman – Esenyurt

Halaman için yapılan Ofis Tabelası – Banko Arkası – Giriş Tabelası – Kabartma Harf ve Logo uygulamaları şık ve göz alıcı görünüme sahip tabelalardır.

Ofis Tabelası – Banko Arkası – Giriş Tabelası

Arkadan aydınlatmalı krom harf ve 15mm buzlu pleksi ile kalınlaştırılmış lazer kesim gibi uygulamalar yapıldı. Ofisin tüm mimarisinin tamamlayıcı ögeleri olan bu uygulamalar tasarımdan ödün vermeden mevcut yapıya uyum sağlayacak şekilde tasarlandı. İç mekanda tabela uygulamalarının yapılmasındaki zorluğa rağmen hiç bir şekilde göze batmayacak şekilde kablo ve bağlantı aparatları gizlendi. Neredeyse kusursuz görüntüler elde edildi.

Daha fazla kutu harf uygulaması çeşiti görmek için tıklayınız…

Fuar ve Reklam Standı için Tasarıma Yer Açın

Yeni yılda yapacağınız Fuar ve Reklam Standı için stratejilerinizi düşündüğünüzde, bir şeyleri sorgulamaya başlayın. Sergileme amacınız nedir? İstediğiniz sonuçlar neler? Ziyaretçileriniz standınızdan ayrıldığında ne etki bırakmak istiyorsunuz? Bu hedefler, stand için verdiğiniz her kararın arkasındaki temel neden olmalıdır.

2017 için etkinlik pazarlama fırsatınızdan en iyi şekilde yararlanmak için bazı temel tasarım konuları.

Fuar ve Reklam Standı nedir?

Fuar ve Reklam Standı, firma ya da kuruma ait ürün, kampanya, hizmet ve faydaları tanıtmak ya da belli bir konuda imza, iletişim bilgisi, vb. bilgileri toplamak amacıyla kurulan geçici iletişim noktası ve/veya vitrindir.

Fuarda fark yaratmak emek ister

Kalabalık bir sergi salonundaki kalabalıklar içerisinden, firmaların geri kalanından sıyrılması için yalnızca birkaç saniyeniz var. Tasarım bunun için kritik demektir! Pek çoğunun yaptığı gibi, kurulumun kolay olmasına ve sorumluluğun azaltılmasına izin vermeyin. Bunun yerine, geri kalanından ayıran bir yüz oluşturmak için çaba sarfedin.

Tasarımınızın farklı olduğunuza emin olun

Farklı bir yüz seçtikten sonra, tasarımının şirketinizin veya kuruluşunuzun kalabalıklar arasında öne çıkmasına yardımcı olması kritik önem taşır. Tasarımınızın diğerleriyle nasıl karşılaştırıldığını kendinize sorun. Logonuz uzaktan görülebilir mi? Değer teklifiniz kolayca okunabilir mi? Ayrıca, katılımcılar standın önünde dururken önemli resimler veya metin görebilecek mi? Bu gibi soruların cevapları tasarımınızı yönlendirmemize yardımcı olur.

İpucu: Ziyaret ettiğiniz bir sonraki fuarda mekan etrafında yavaşça yürüyün ve hem görüntüleme sistemlerine hem de rakiplerinizin standlarının tasarımlarına dikkat edin, iyi bir fikirdir. Standınızı ön plana çıkarırken dikkatli bir şekilde planladığınızda daha sonraki incelemeler için bazı fotoğraflar çekin.

İşinizi Son Günlere Bırakmayın

Katılanların ilgisini çekmek için güçlü bir görsel etki oluşturmak önemlidir, ancak onları cezbetmek için net ve basit bir mesaja ihtiyaç duyarsınız. Bu, geniş bir ürün veya hizmet yelpazesi sunan ya da çeşitli endüstrilere hizmet veren katılımcılar için özel bir meydan okumadır .

İpucu: Bir web siteniz varsa görsellerinizde ana sayfa metnini veya benzerini kullanmayı düşünün. Sitenizin boyut sınırlamaları göz önüne alındığında, stand tabelanıza uygulanabilecek kısa ve basit bir mesajınız olması muhtemeldir.

Başka bir ipucu: Çok çeşitli ürün satıyorsanız veya çeşitli müşteri türleri sunarsanız, genel bir “kurumsal” stand ideal olmayabilir. Panelleri uyarlanmış mesajlaşmayla değiş tokuş etmenize ya da tamamen ayrı tasarımlara sahip olmanın faydalarını düşünmenize olanak tanıyan sistemleri keşfedin.

Fuar ve Reklam Standı sade ve şık olmalı

Standınızın bir broşür değil, bir zemin olması amaçlandığını unutmayın! Bununla birlikte, tüm hikayeyi anlatmak zorunda kalmazsınız, daha ziyade ana faydaları veya özellikleri tezgahlamak, umutları çekmek … ve stand personelinin oradan almasına izin verin. Tasarım tonlarca ton metin veya resim ile aşırı yüklerseniz, büyük olasılıkla underwhelm’s! Kalabalık bir tasarım yalnızca önemli mesajlarınızın etkisini en aza indirgemek için kullanılır.

Masayı unutun

Kötü bir Fuar ve Reklam Standı görüntüsüdür. Bir açıklama yapan bir stand getirin. Yeniden incelenmesi gereken bir uzun süredir devam eden ticaret fuarı, genellikle kulübenin önüne yerleştirilen ve genellikle markalı bir masa örtüsü ile örtülü olan bir tablodur. Marjinal olarak faydalı olabilse de, muhtemelen personeliniz ve ziyaretçileriniz arasında bir davetkar engel olarak görülebilir.

İpucu: Broşür veya hediye çeki tutmak için düz yüzeylere sahip olmalısınız. Bunun yerine, broşürlük vb. standları tercih edin.

Bize Güvenin

10 yılı aşkın bir süredir her tür ve boyuttaki işletmelerin ve kuruluşların ihtiyaçlarını karşılıyoruz! Uygun fiyatlı özel gösterimler, standlar ve etkinlik pazarlama hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacak diğer sergi çözümleri için bize bakabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmek için tıklayınız.

 

Tabela Müzesi: Amerikan İmzalı Görsel Harikalar Diyarı

Tabela Müzesi: Amerikan İmzalı Müze’nin Görsel Harikalar Diyarı

Pek çok alanda ileride olan Amerikan kültürü, geçmişinin ve yaptığı işin değerini bilen kültür olduğunu her seferinde tekrar tekrar kanıtlıyor.  Diğer ülkelere göre erken sanayileşmenin getirdiği pazarlama ihtiyacıyla oluşan reklamcılık tabi ki ilk olarak tabela sektörünün erken gelişmesini sağlamıştır. Bununla beraber reklamcılıkta uzun bir maziye sahip olmaları şaşırtıcı değildir. Ohio’daki Cincinnati’deki bir müze olan Amerikan Tabela Müzesi’nin kurucusu ve Direktörü Tod Swormstedt ile yapılan bir röportajı sizinle paylaşmaktan mutluluk duyarız.  Tabela Müzesi, tabelalar, Özel üretim ürünler ve tabela ekipmanı koleksiyonunu koruyan, arşivleyen ve görüntüleyen bir yer. Her ay bin kişiden fazla insan kapılarını açan American Sign Museum, tabelalar hakkında düşündüğünüz kişileri etkileyecek türden bir yer.

Swormstedt’le Amerikan  diyebileceğimiz tarih hakkında konuştuk: Sonuçta, Amerikan tabelasını tam olarak kapsayan en büyük ve en genel halk müziği müzesidir.

Tabela Müzesi Fikrine Başlama

Bu belirtilerin Swormstedt’in genlerinde olduğunu söyleyebiliriz: Yaklaşık 30 yıl boyunca, Signs of the Times dergisinin editörü ve yayıncısı, yüz yıldan uzun bir süre aile şirketi olan tabela sektörü için bir ticaret dergisi oldu. Ve bir gün dergide çalışıyorken – bir şirketin eski güvenliğiyle ilgili içeriği temizliyordu – bir öğe gözlerini kaptığında. Siyah bir davanın içinde Raymond LeBlanc’ın altın yaprağı örnek kiti vardı.

LeBlanc, Hartford, Connecticut’tan ve o, 1961’de altın yaprağı tabela çalışması için bir ders kitabı olarak kabul edilen bir kitap yazmıştı. Altın Kitap Teknikleri, Gold Leaf Techniques, 1961’de. Bu örnek kitte, LeBlanc’ın Times Signs’larının korunması için nasıl istediklerini anlatan Swormsted’in dedesine yazdığı bir mektup vardı Altın yaprağı örnek kiti. “20 yıldır kasaya oturdu ve bu mektubu buldum ve” korumalıyız “dedi.

Dedesi de geçip geldiyse, hikayeyi korumak istediğini biliyordu ve o zaman Tabela Müzesinin fikri ilk akla geldi. “Bir müzenin nasıl başlatılacağı ve yaratılacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu, ama biraz atladım ve onun için geldim.”

Tabelalar ve Öyküler Toplama Bir Ömür Boyu Sürüyor

Sadece Swormstedt’in tarihin koleksiyoncusu değil, aynı zamanda fırsat gözü de var. Vizyonu, ışıklı tabelalar ve eserler arkasındaki derin hikayeleri kurtaran, koruyabilen ve paylaşabilecek bir yer yaratmaktı. “Fikirle aileme gittim ve kısa sürede” Bu konuda çalışmaya ne dersiniz? “Diyorlar,” diyor “Swormstedt. “Ben de yaptım.”

Sıradan bir sıfırdan başlayarak, 1999 Ocak’ında müzede çalışmaya başladı ve Bahar 2005’de müze kapılarını açtı. İlk yer müzenin daha sonra büyümüş olduğu 4500 fitkare ile sınırlıydı. Camp Washington, Cincinnati’de geniş, açık bir alan satın aldıktan sonra Swormstedt, binayı gerçekten interaktif vitrin vitrinleri vizyonuna uyması için yeniden şekillendirmeyi başardı. 2012’de büyük müze (40.000 metrekarelik bir binalarda) kalıcı evini açtı.

Amerikan Tabelasının İnovasyon ve Evrimini Kutlamak

Müzeyi tasarlarken Swormstedt, büyük resme başlamış ve daha sonra her ayrıntı katına baktığını söylüyor. “Bazıları 2-B görsel, ben de 3-B görselim … Müzede nasıl düzenleneceğini bilmiyordum, ama sadece kendine yer bulmaya devam ettiler.”

Kendi türünün en büyük halk müzesi müzesi olan koleksiyonun bir parçası olan 5.000’den fazla ürün var, bu da her zaman artan bir sayı. Sanat dışarıda olsa da (bir halı mağazasının dışında yaşayan 20 fit uzunluğunda cam elbisesi düşünün) müzeye adım atın, 1880’lerden 1970’lere dek uzanan bir koleksiyon bulacaksınız.

Parlak ışıklar ve eksantrik tabelalar, Big Bear Bakkal tabelası, 1963’ten McDonald’s Sign, New York Times Square’den bir Howard Johnson imzası, Tiki yazı tipi ile bir Kona Lanes totem tabelası, 6 metrelik bir genişlik, Jetson- Bir dünya şekillendirilmiş ışıklı tabelası ve ikonik bir Big Boy, birkaç isim.

Memory Lane’den Aşağı Yürüyün

Kültür geliştikçe, tabelalar, Sign Museum’un bilhassa cam ve şov kartlarında altın yaprak da dahil olmak üzere elle yazılmış tabelalarıyla kasıtlı olarak sergilediği görsel bir geçmişi geliştirir. Swormstedt, insanların her detayı hatırlamayabileceğini bildiğini söylüyor; ancak malzemelerin ve teknolojilerin nasıl değiştiğine dair bir his çıkarmalarını istiyor.

Köşeyi çevirin ve binalar üzerinde eserler bulunan ve cazibeli bir cadde olan Main Street’i ve tamamen yeniden yaratılmış vitrinlerini görün. Tabela tasarımını ve detaylarını içeride ve yakınlarda yansıtan parçaları görmek eğitim deneyimini ve tasarım trendleri için saygıyı artırmak gibi görünüyor. Cadde, reklam geçmişi ile tabela ve maddi evrim geçmişi birleştiriyor.

Swormstedt, üç blok uzunluğundaki Main Caddesi tabelalarının mağazanın önünü belirleyeceği şekilde tasarlandığını açıklıyor: “1920 yılındaki bir tabelamız varsa, imzalamak için 1920’li yıllar için bir bina tasarladık ve inşa ediyoruz” diye açıklıyor. Tabela Müzesi’nin bu kısmı insanlara tabelalar ve eserler nasıl yaşadığını canlı bir şekilde kavratıyor.

 

Yukarıda yazı buradan alınmış. Çeviri hataları şimdiden özür dileriz…